12 Mart 2013 Salı

Heybeliada


Sehrin bunaltici havasindan trafiginden kacip gidilecek ilk durak  Heybeliada bence..
Artik bircok diziden sonra filmlere de konu olan güzel tarihi adalarda sadece biri..
Sanirim en son ´´ Kelebegin Rüyasi ´´ film setine ev sahipligi etmisti..
Biz Eylül ayinda arkadaslarimizla  gitmistik  adanin muhtesem havasinda cekimler sürüyordu..















Istanbul' un kalabaligindan kacip günü birlik kolayca gidilecek veya arzu ederseniz haftasonunu da
mükemmel sekilde gecirebileceginiz bir Cennet Heybeliada..
Vapurla 1-2 saat icinde adaya varmis oluyorsunuz..



Adanin  sicak kanli insanlari kücük kücük dükkanlari tertemiz sokaklari ve
bool cicekli ihtisamli güzel evleri insana huzur veriyor..


Hele faytonla adayi turlamak, yok böyle bir güzellik :)
Merakedenler icin,  bir tur ücreti 60TL civari idi sanirim..Büyük kücük tur  diye
iki ye ayriliyor turlar..Tepeye cikinca faytonlar 10-15dk cay molasi veriyorlar..



















Ada, sahildeki zengin balik lokantalariyla da size kucak aciyor..
Ardindan bir de tatli yediniz mi keyfiniz yerine geliyor ..



Tabii o kalorileri de vapuru beklerken adayi turlayarak yakmak lazim :)
Kendinize zaman ayirin ve güzel bir gün gecirin ;)

LayLa




29 yorum:

  1. Geçirdiğimiz yaz İstanbula'a geldiğimizde Büyük Ada'ya giderken Heybeli Ada İskelesinde durmuştuk. Malesef inip dolaşamadık, Büyükadaya devam ettik. Heybeliadayı da görmek isterim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim biraz olsun gitmeden tanitmis ön bilgi vermisimdir :)
      Bence gercekten gidilmesi gereken bir Ada :) Insallah sizde en kisa zamanda gezip bu güzelligi görürsünüz..

      Sil
  2. Adaları çok severim özellikle Heybeliada harikadır. Hele o evlerin, bahçeleri, çiçeklerin güzelliği.
    Ne güzel bir gezi olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Adalar gercekten dinlendirici ve bi okadar guzeller..
      Begenmenize col sevindim benimde doyamadigim bir gezi olmustu :)

      Sil
  3. cok guzel bir yazı olmus Leyla abla.okurken gitme isteği uyandı icimde:)Her sey cok guzel görünüyor ozellıkle tatlı:( Yaza gitme umuduylaa:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iste buna cok sevindim Esracim :)
      Insallah sana da nasip olur Adalari gezmek..
      Nasipte olursa sanada tatlilarimdan ikram ederim :))

      Sil
  4. Derin bir ahh cekerek okudum..Insaallah kismet olur bütün adalari görmek,neyse bitanesinede raziyim;)Vapurla bir saat sürüyor olmasina cok sasirdim,ben zannediyorumki,20-30 dk icinde istanbuldan bütün adalara ulasiliyo yani mesafeyi daha kisa tutuyodum hep niyeyse:)Fayton turu fiyatida güzel bir not oldu;)Bu blog güzel bir istanbul rehberi olma yolunda,bilgiler icin cok tesekkürler efendim;)
    Almanyadan Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hersey nasip Zelis abla, bak bana nerden nereye :)
      Rabbim hayirlisiyla nasip eder insallah sanada..
      Ben de ordayken cok detayli bilgiler ariyor ama bulamiyordum seni inan cok iyi anliyorum :)
      Begenmene cok sevindim ;)

      Sil
  5. Adalar arasında en sevdiğim heybeli adadır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sadece Büyük Ada ve Heybeli Ada ya gittim sanirim :)
      Bakalim hepsini gezince hangisi favorimolacak :)

      Sil
  6. Çok severim Heybei Ada'yı..Büyük Adanın aksine daha bir sakindir ve gelin manzarama doyun der gibi çağırır ziyaretçierini....Çok güze bir post omuş,emeğinize sağık
    Bogumada beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok sevdım heybelı ada yı, postu begenmenıze sevındım :)
      tabıı zıyaret ederım ;)

      Sil
  7. ne güzel fotoğraflar ve hele o tatlı fotoğrafı hele o...söyleyecek söz bırakmadı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederım evet tatlıyı ben yemedım ama görünüsü bıle doyurucu ıdı :)

      Sil
  8. ne güzel resimler çekmişsiniz böyle elinize sağlık.Bian o karelerin içinde olasım geldi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler böyle hissettirebildiysem ne mutlu :)

      Sil
  9. merhaba blogunu yeni keşfettim

    Benimde moda blogum var
    beklerim=)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    82. takipçin benim.. :)
    Bana da gelirsen sevinirim :)
    ¦ Sevgiler ¦
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
  11. Yeni bir hayata başlayanlar için nakliyat firmaları tüm taşınma işlemlerinde güvenilebilecek en önemli aşamaların başında

    YanıtlaSil
  12. ŞEHİRLER ARASI NAKLİYAT
    Dilediğiniz şehirden, dilediğiniz şehire nakliyat hizmetlerimizde en uygun fiyatlar ve profesyonel hizmet sunuyoruz!

    YanıtlaSil

Ekleyeceginiz yorumlar icin simdiden cok tesekkür ederim..Öneri ve fikirleriniz benim icin degerlidir..