9 Şubat 2013 Cumartesi

Serrac' tan (Besiktas) Atatürk Hava Limanina yolculuk

Merhabalaarr..
Acilisimizi güzel ve önemli bir konu ile yapalim istedim..
Atatürk Hava Limanina nasil ulasirim? Toplu tasit mi Taksi mi ? Diyenler kulak versin..

Serrac Hotel' den  (Besiktas) yola cikiyorsunuz,
yürüyerek 10-15 dk da ZINCIRLIKUYU Metrobüs duragina ulasiyorsunuz.
Cünkü Atatürk Hava Limanina Metrobus ile ulasim cok kolay..
Metrobüse binip isterseniz MERTER yada YENIBOSNA duraginda inip oradan




METROya aktarma  yapiyor ve direk Hava Limaninin icinden cikiyorsunuz..






Yaklasik 40-45dk  icersindeHava Limanina ulasmis oluyorsunuz..Taksi isterseniz ortalama 20Euro ödeyerek
trafigin durumuna göre bi 20-25dk icersinde ulasabilirsiniz..
Son ucusumda gece 10-15dk icinde  ulasmistim arabayla..
Umarim bu bilgiler az da olsa isinizi kolaylastirmistir..
Saygi ve Sevgilerimle




2 yorum:

  1. Güzel bir blog.İzlemey aldım.Bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Büsra..
      Neden olmasin izlemedeyim ;)

      Sil

Ekleyeceginiz yorumlar icin simdiden cok tesekkür ederim..Öneri ve fikirleriniz benim icin degerlidir..